måndag 29 juli 2013

Länge sedan jag skrev senast

Då har det varit en hektisk vecka med mycket saker inbokat.  Jag har också jobbat två dagar vilket ställde till det för Anton en del och han protesterade en del över detta när han var hos mormor genom att vara arg och ledsen.  Lördagen var en dag med mycket saker som skulle ske.  Vi var och träffade gamla vänner till mig och det gick bra.  Hade mat med mig som jag visste att han åt. Där efter skulle båda barnen på kalas hos grannarna.  Anton gick dit och ville att jag skulle gå hem. Det tog 1h sedan var han hemma igen.  Där var förmycket barn och han hade svårt att klara av att leka med dem utan att det blev missförstånd i från hans sida. Han tyckte det var skönt att få komma hem till sitt rum :-)

I söndags var min  syster med familj och mormor på besök för lite firande av min födelsedag som var för ett tag sedan.  Det var ganska jobbigt för alla tror jag.  Anton skulle hela tiden bestämma vad han och kusinen skulle leka gjorde de inte som han ville blev han arg, grät och skrek. Det var hela tiden jobb med att lirka och hitta på saker för Anton  så att han höll sig någorlunda lugn. Så några gäster blir det inte på ett tag nu här hemma.

Två veckors semester har jag kvar o och inget direkt planerat.  Skönt tycker jag.  Peter har semester nästa vecka och då blir det väl lite pysslande med huset och en av dess gavlar. Hoppas att Anton laddar sina batterier ordentligt så han får en bra start på skolan.

Bilden är tagen förra sommaren.  Tänk vad ett år går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar