lördag 1 februari 2014

Långt mellan inläggen

Ser att jag inte är så duktig på att blogga just nu.  Långt mellan inläggen.  Har varit en vecka med mycket att planera på jobbet som tagit all min tankeverksamhet. I torsdags hade vi middag för 100 personer dom har jobbat 25 år inom kommunen. Alltid kul med lite annat att göra.
Helgen började bra med lite skridsko åkning i går kväll.  Moa klara nu av att stå på skridskorna och ta några få skär.  I dag har det känts som en bra dag men just nu blir allt bara fel. Moa har varit på kalas och simskola.  Detta har stört Anton. Tänkte passa på och ta med båda barnen till pulkabacken efter kalaset men det slutade med en mycket arg och ledsen Anton.  Han fick inte stå upp i sin pulka och åka ner för backen. Jag fick kämpa en del innan jag fick med mig honom hem. Tack och lov har han en snäll syster som snällt gör som jag säger i sådana lägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar